FILMEZZUNK.HU
Filmek a hűségről és a szeretetről

8 fantasztikus film a hűségről és a szeretetről

94047

Filmek a hűségről és a szeretetről

A szeretet és a hűség ihlette a filmes bejegyzések soron következő irományát. Neked melyik a kedvenc filmed, ami a hűségről és a szeretetről szól? Oszd meg velünk kommentben vagy hozzászólásban a Facebook oldalunkon! A filmek sorrendje kizárólag saját véleményen alapszik.

8. Tűzbiztos házasság /Fireproof, 2008/

Caleb (Kirk Cameron) és Catherine (Erin Bethea) két éve házasodtak össze. Az egykor boldog párt azonban mára reménytelenül eltávolították egymástól a karrierrel, a házimunkával és az anyagiakkal kapcsolatos viták. Miközben arra készülnek, hogy elindítják a válási procedúrát, az apja arra kéri Calebet, tegyen még egy utolsó próbát a házassága megmentésére. A “The Love Dare”-program valójában negyven napos kísérlet a párkapcsolat rendezésére. Caleb rááll erre, ám megkeseredett felesége elutasítja ezt a lehetőséget. A férfi kétségek közt vergődik: hogyan várható el tőle, hogy olyan valakit szeressen, aki esélyt sem ad erre.

Tűzbiztos házasság /Fireproof, 2008/

7. Mielőtt megismertelek /Me Before You, 2016/

A szerelem gyakran ott talál ránk, ahol a legkevésbé sem számítunk rá. Néha pedig olyan helyekre juttat el bennünket, amiről sosem gondoltuk volna, hogy valaha látni fogjuk. Louisa “Lou” Clark (Emilia Clarke) egy különös házban él Anglia egyik vidéki részén. A 26 éves nőt mindenki kreatív különcnek ismeri, aki nem igazán tud mit kezdeni az életével és egyik állástól a másikig tengődik, hogy összetartó családját kisegítse. Bár jellemzően optimista természet, hatalmas próbatétel elé állítja az élet, amikor elvállalja a legújabb munkáját. A helyi “kastélyban” kell gondját viselnie egy fiatal, gazdag bankárnak, Will Traynornek (Sam Claflin) aki két évvel korábban egy baleset következtében kerekes székbe kényszerült és akinek az élete egy szempillantás alatt megváltozott. A régebben kalandvágyó Will mára fásult cinikus emberré változott, aki már csaknem feladta a küzdelmet. Azonban Lou elhatározza, megmutatja neki, hogy miért érdemes élni. Egy sor közös kalandra indulnak és végül Lou és Will is azt veszi észre, hogy többet kaptak, mint amire számítottak, ahogy az életük – és a szívük – nem várt módon változik meg.

Mielőtt megismertelek (Me Before You, 2016)

6. Hűség /Fidélité, 2000/

Clelia (Sophie Marceau), a tehetséges kanadai fotós Párizsba költözik a gyengélkedő anyjával, miután szerződést köt az egyik bulvár napilappal. A lány Cleve-nek (Pascal Greggory), a léha fiatalembernek a menyasszonya, aki a családja kiadóját vezeti. Mielőtt azonban feleségül menne hozzá, találkozik Nemóval, a ragyogó fotóssal, aki félreérthetetlenül tudtára adja, hogy szívesen lefeküdne vele. Annak ellenére, hogy erős vonzalmat érez Nemo (Guillaume Canet) iránt, Clelia megmakacsolja magát, úgy dönt, hogy tiszteletben tartja a házassági fogadalmát.

Hűség /Fidélité, 2000/

5. Az élet szép /La vita e bella, 1997/

1938-ban járunk, amikor a szeretetreméltó, álmodozó Guido (Roberto Benigni) – a növekvő rasszizmus és szűklátókörűség közepette – beleszeret visszafogott tanárnőjébe, Dorába (Nicoletta Braschi). A csodaszép lány azonban egy helyi náci tiszt menyasszonya, Guidot pincérként látjuk viszont az eljegyzésen. Mindent elkövet, hogy a lányt bánatos jövőjétől eltérítse… Meseszerű szerelmi történet kezdődik. Öt év múlva Guido és Dora házasok és született egy fiuk, Giousé (Giorgio Cantarini) is. A politikai légkör egyre romlik, végül Guidot, aki félzsidó, táborba viszik családjával együtt. Az apa, hogy túlélhesse a borzalmakat, és hogy fiát minél jobban megkímélje, azt találja ki, hogy az egész, ami körülveszi őket tulajdonképpen egy nagy játék, amelyben a rabok a versenyzők és az őrök a játékvezetők.

Benigni az önfeláldozás, a szeretet és a védelmezés filmjét készítette el. Komikusi képességei és chaplini stílusa igen élvezetessé teszik az alkotást, amely mindazonáltal megrázóan drámai módon mutatja be a fáradhatatlan emberi lélek küzdelmeit.

Az élet szép 1997

Oldalak: 1 2


Article Tags: · · · · · · · · · · · ·