FILMEZZUNK.HU
Hollywoodi sztárok, akik sorozatban kezdték a filmes pályafutásukat

Hollywoodi sztárok, akik sorozatban kezdték a filmes pályafutásukat

13213

HALLE BERRY – DEBBIE PORTER A KNOTS LANDING-BEN

Az alig ismert színésznő egy özvegy, Frank Williams barátnőjét játszotta hat epizódon át, majd még abban az évben a Dzsungelláz, valamint a Csak semmi érzelem filmekben kapott szerepet.

A 21 legismertebb filmsztár, akik sorozatban kezdték a filmes pályafutásukat

HAYDEN PANETTIERE – SARAH ROBERTS A ONE LIFE TO LIVE-BŐL ÉS LIZZIE SPAULDING A GUIDING LIGHT-BÓL

A Nashville sztárjának karrierje a One Life To Live-ben kezdődött, amikor Hayden még csak nyolc éves volt. Ezután négy évig a Guiding Light rendkívül fiatal és ünnepelt csillaga volt 1996-tól.

A 21 legismertebb filmsztár, akik sorozatban kezdték a filmes pályafutásukat

JOHN STAMOS – BLACKIE PARRISH A GENERAL HOSPITAL-BÓL

Stamos Uncle Jesseként és Port Charles fiataljaként, Blackie szerepében is brillírozott. Az utóbbiért jelölést kapott a Daytime Emmy-díjra 1983-ban és 1984-ben. Ugyanez nem mondható el a Full House-ban való alakításáról.

A 21 legismertebb filmsztár, akik sorozatban kezdték a filmes pályafutásukat

JOSH DUHAMEL – LEO DUPRES AZ ALL MY CHILDRENBŐL

Alighogy berobbant Pine Valley-be, a nézők azonnal tudták, hogy többre hivatott ennél, habár három évig maradt, és bezsebelt egy Daytime Emmy-díjat is. Nem mellékesen az első jelenetet egy akkor még alig ismert Elizabeth Banks nevű lánnyal játszotta. Nem mesés?

A 21 legismertebb filmsztár, akik sorozatban kezdték a filmes pályafutásukat

JULIANNE MOORE – FRANNIE HUGHES CRAWFORD AZ AS THE WORLD TURNS-BŐL

Az Oscar-díjas színésznő Daytime Emmy-díjat nyert Frannie alakításáért, Oakdale-ben rekedve három évre (1985 és 1988 között). Ráadásul amikor az As The World Turns-t levették a műsorról, megismételtek egy évadot, hogy tisztelegjenek a befutott színésznő első sikerei előtt.

A 21 legismertebb filmsztár, akik sorozatban kezdték a filmes pályafutásukat

Oldalak: 1 2 3 4


Article Tags: · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · ·