FILMEZZUNK.HU

Sosem voltál itt (2018) – Kritika

4868

Sosem voltál itt kritika

Sosem voltál itt … az előzetes alapján egy A védelmezőhöz hasonló stílusú és minőség akciófilmre számítottam okkal, de beültem a moziba és…

A történet szerint Joe egy megtört, az idős anyjával élő háborús veterán, aki pénzért különböző megbízásokat vállal. Egy alkalommal egy szenátor tizenéves lányát, Ninát kell felkutatnia, akit egy bordélyházban tartanak fogva. A rutinfeladatnak tűnő küldetés azonban sokkal több vért követel…

You Were Never Really Here (2017) - Előzetes

Mint jó kritikus először kezdeném a pozitívumokkal, a negatívumok meg majd a végén. Ami engem személy szerint a legjobban megfogott, az a film feszült hangulata. A képi és hanghatások mesterien vannak kidolgozva, szinte már horrorba illő borzalommal.

A főszereplő Joaquin Phoenix félelmetes alakítást nyújt, pedig szinte alig beszél.

Joe karaktere azért tetszett, mert egy sokkal reálisabb, hétköznapibb ember, mint a hasonló filmekben lévő főszereplők. Amit még félig meddig ide sorolnék az a kamerakezelés. Ez a mindent közelről bemutató módszer, nekem személy szerint nem tetszett, de lehet, hogy másnak meg pont ez a megnyerő.

Sosem voltál itt (2018) - Kritika

Viszont, ami óriási negatívum, az a történetkezelés. A cselekményt egyfajta balladai homály övezi, ami balladában elvárt, de filmben nem elfogadható szerintem. Az események úgy követik egymást, hogy nincs köztük átmenet, ezért nekünk kell kitalálnunk, hogy mi miért is történt.

De a legzavaróbbak azok Joe emlékei, amik önmagukban jók, de mivel abszolút homályosak, ezért csak nehezítik a történet megértését.

Alapvetően ezt a filmet elrontottnak nevezném, mint sem rossznak. Azoknak ajánlom, akik a karaktereket jobban értékelik, és nem zavarja őket a hiányos, néhol érthetetlen cselekmény.

A Sosem voltál itt című film adatlapja: https://www.mafab.hu/movies/you-were-never-really-here-279944.html

//Benke Ötvös  kritika//

10 film, ami bizonyítja, hogy senki sincs biztonságban

Sosem voltál itt kritika Sosem voltál itt … az előzetes alapján egy A védelmezőhöz hasonló stílusú és minőség akciófilmre számítottam okkal, de beültem a moziba és… A történet szerint Joe egy megtört, az idős anyjával élő háborús veterán, aki pénzért különböző megbízásokat vállal. Egy alkalommal egy szenátor tizenéves lányát, Ninát kell felkutatnia, akit egy bordélyházban tartanak fogva. A rutinfeladatnak tűnő küldetés azonban sokkal több vért követel… Mint jó kritikus először kezdeném a pozitívumokkal, a negatívumok meg majd a végén. Ami engem személy szerint a legjobban megfogott, az a film feszült hangulata. A képi és hanghatások mesterien vannak kidolgozva, szinte már horrorba illő borzalommal. A főszereplő Joaquin Phoenix félelmetes alakítást nyújt, pedig szinte alig beszél. Joe karaktere azért tetszett, mert egy sokkal reálisabb, hétköznapibb ember, mint a hasonló filmekben lévő főszereplők. Amit még félig meddig ide sorolnék az a kamerakezelés. Ez a mindent közelről bemutató módszer, nekem személy szerint nem tetszett, de lehet, hogy másnak meg pont ez a megnyerő. Viszont, ami óriási negatívum, az a történetkezelés. A cselekményt egyfajta balladai homály övezi, ami balladában elvárt, de filmben nem elfogadható szerintem. Az események úgy követik egymást, hogy nincs köztük átmenet, ezért nekünk kell kitalálnunk, hogy mi miért is történt. De a legzavaróbbak azok Joe emlékei, amik önmagukban jók, de mivel abszolút homályosak, ezért csak nehezítik a történet megértését. Alapvetően ezt a filmet elrontottnak nevezném, mint sem rossznak. Azoknak ajánlom, akik a karaktereket jobban értékelik, és nem zavarja őket a hiányos, néhol érthetetlen cselekmény. A Sosem voltál itt című film adatlapja: https://www.mafab.hu/movies/you-were-never-really-here-279944.html //Benke Ötvös  kritika// http://www.filmezzunk.hu/2018/05/12/10-film-ami-bizonyitja-hogy-senki-sincs-biztonsagban/

Értékelés

Színészi alakítás - 81%
Akció - 82%
Dráma - 62%
Izgalom - 78%
Történet - 45%
IMDB - 70%
Rotten Tomatoes - 86%

72%

User Rating: Be the first one !
72

Article Tags: · · · · · · · · · ·