FILMEZZUNK.HU
A legjobb filozofikus filmek

10 filozofikus film, amit mindenképpen látnod kell

58148

A háború démonjai (The Railway Man, 2013)

Eric (Colin Firth) egy háborús veterán, akinek a vasút a mániája. Jellemző módon a feleségével, Patty-vel (Nicole Kidman) is egy utazás során ismerkedik meg. Az esküvő után azonban a feleséget halálra rémíti, hogy Eric-nek időnként furcsa rohamai vannak, egyre jobban magába zárkózik. Végül férje volt katonatársától, Finlay-től (Stellan Skarsgard) megtudja, hogy a második világháború folyamán japán fogságba estek, és nagyon durva megaláztatások érték. Eric nem tudja lezárni a múltat, azonban kiderül, hogy az egyik japán katona, aki részt vett a kínzásában, még él, és az egykori börtönéből létrehozott múzeumban dolgozik idegenvezetőként. Eric megkeresi, hogy igazságot szolgáltasson.

A háború démonjai (The Railway Man, 2013)

Más világ (The Others, 2001)

A magányos anya örökös sötétségben él, mert gyermekei halálos napfényallergiában szenvednek. Mikor új szolgálók érkeznek a házba, megszaporodnak a titokzatos események. Vajon a különös jelenségek csak Grace túlfűtött fantáziájának termékei, vagy tényleg valóságos rémségekkel állunk szemben?

Más világ (The Others, 2001)

Darabokban (Demolition, 2015)

A Demoliton főhőse Davis (Jake Gyllenhaal), egy sikeres befektetési bankár, aki egy tragikus balesetben elveszti feleségét. Apósa, Phil (Chris Cooper) biztatásának ellenére a férfi élete egyre mélyebb krízisbe torkollik. Azonban minden megváltozni látszik, miután Davis személyes hangvételű panaszleveleket ír egy ételautomata gyártó cégnek, melyekből kibontakozik tragikus története. A levelek egyre csak gyűlnek a cég postaládájában, és csakhamar felkeltik az ügyfélszolgálatos Karen (Naomi Watts) figyelmét, aki maga is anyagi és emocionális válságban van. Karen és fia, Chris (Judah Lewis) segítségével Davis az alapoktól kezdi el felépíteni az életét, ehhez azonban teljesen le kell rombolnia a múltját.

Darabokban (Demolition, 2015)

Oldalak: 1 2 3


Article Tags: · · · · · · · · · · · · · ·