FILMEZZUNK.HU
12 tökéletes film arra az esetre, ha egy nehéz napon vagy túl

12 tökéletes film arra az esetre, ha egy nehéz napon vagy túl

60017

7. Szerelem az Alpokban (Chalet Girl, 2011)

Kim Matthews csinos, de kicsit fiús 19 éves lány, néhai gördeszkabajnok. Most azonban zsákutcába futott az élete, minden erejével azon van, hogy édesapjának segítsen. Kim kiváló lehetőséget kap: az Alpok egyik legexkluzívabb szállodájában dolgozhat. A lányt először megzavarja az elegáns emberek, a síelés és a pezsgő bizarr világa, de amikor felfedezi a snowboardot, minden megváltozik. Kimnek lehetősége nyílik arra, hogy részt vegyen a szezonvégi nagy versenyen. A siker érdekében el kell temetnie magában a félelmeit, de ez nem egyszerű, főleg Johnny, a jóképű főnök miatt.

Szerelem az Alpokban (Chalet Girl, 2011)

8. New York-i bújócska (New York Minute, 2004)

Az eminens Jane Ryan Manhattanbe utazik, hogy részt vegyen egy tanulmányi versenyen. Ikertestvére, a zabolátlan Roxy Ryan egy klipforgatásra érkezik ugyanide. Az egymásra allergiás lányok még nem tudják, mi is vár rájuk a nagyvárosban. Roxyt egy vadászkutya szívósságával üldözi a lógós diákok réme, Mr Lomax, az iskolafelügyelő. Jane pedig a szenátor falánk kutyájával és Bennie Bang csempésszel kerül összetűzésbe. Szerencsére a lányoknak jóképű segítőik akadnak, és ha nagyon kell, egymást is kihúzzák a slamasztikából.

New York-i bújócska (New York Minute, 2004)

9. Lányok a pácban (Material Girls, 2006)

Ava (Haylie Duff) és Tanzie (Hilary Duff) számára az élet nem más, mint egy szórakoztató hullámvasút, csak a partik, a helyes srácok, a ruhák és a smink érdekli őket. Miután megörökélték apjuk milliárdos kozmetikai cégét, csak annyi a dolguk, hogy megjelenjenek a cég igazgatósági ülésein, a többit a felnőttekre bízzák. Amikor szörnyű botrány tör ki, a lányok elvesztik a házukat, a kocsijukat és minden pénzüket. Ava és Tanzie kénytelen megtanulni, milyen az élet a valódi világban.

Lányok a pácban (Material Girls, 2006)

Oldalak: 1 2 3 4


Article Tags: · · · · · · · · · · · · · · ·