FILMEZZUNK.HU
Kevin Hart legjobb filmjei

8 fergeteges vígjáték Kevin Hart-tól, amit feltétlen látnod kell

50237

3. Pofázunk és végünk (Ride Along, 2014)

Ben (Kevin Hart), a gimnáziumi biztonsági őr már egy jó ideje szeretné feleségül venni Angelát, azonban a lány bátyja, a kemény rendőrségi nyomozó, James (Ice Cube) nem hajlandó áldását adni a frigyre. Mikor Ben bekerül a rendőrakadémiára, úgy érzi, végre bizonyított. James azonban nem enyhül meg egykönnyen. Úgy dönt, egy napra magával viszi az újoncot járőrözni, hogy meglássa, tényleg elég kemény fából faragták-e. Ezzel egy eszelős nap veszi kezdetét.

Pofázunk és végünk (Ride Along, 2014)

2. Központi hírszerzés (Central Intelligence, 2016)

A mérsékelt modorú, átlagos életet élő könyvelő a Facebook segítségével rátalált korábbi jó barátjára, s maga sem tudja hogyan, de egyik napról a másikra a nemzetközi kémkedés forró talajára került régi-új barátjával egyetemben. Dwayne Johnson (Halálos iramban 5-6-7, G.I. Joe: Megtorlás) és Kevin Hart (Pofázunk és végünk, Pofázunk és végünk Miamiban) fergeteges új akcióvígjátékát a Családi üzelmeket jegyző Rawson Marshall Thurber rendezte.

Központi hírszerzés 2016 - Előzetes

1. Jumanji – Vár a dzsungel (Jumanji: Welcome to the Jungle, 2017)

Négy tinédzser a Jumanji világába kerül: egy orrszarvúkkal, mérgeskígyókkal, illetve csapdákkal és rejtvényekkel tarkított dzsungelbe. A túléléshez el kell játszaniuk a játék által meghatározott karaktereket. A szelíd Spencernek butává és lánybolonddá, a focirajongó Fridge-nek Einsteinhez hasonlóvá, a kocka Bethany-nek könyvmoly professzorrá, a cseppet sem sportos Marthának pedig amazóniai harcossá kell válnia.

Már 80 éves a Reszkessetek, betörők! Harryje – Joe Pesci a mai napig jól tartja magát

Kihagytuk kedvenc filmedet a szórakoztató színésztől? Kérünk írd meg hozzászólásban, vagy Facebook oldalunkon kommentben, hogy neked mely Kevin Hart produkció nyerte el legjobban a tetszésedet!

(Történetek forrása: Mafab)

//batigoool//

Mentés

Mentés

Oldalak: 1 2 3


Article Tags: · · · · · · · · · · · ·