FILMEZZUNK.HU
A legjobb bankrablós filmek

15 bankrablós film, amit mindenképpen látnod kell

1338

3. Nyomd, bébi, nyomd (Baby Driver, 2017)

A Nyomd, bébi, nyomd főszereplője egy fiatal sofőr, Baby (Ansel Elgort), aki arra specializálódott, hogy saját soundtrackjének dübörgő basszusait hallgatva pillanatok alatt felszívódjon egy-egy rablást követően. Amikor megismerkedik álmai nőjével (Lily James), felcsillan előtte egy új élet reménye. Azonban miután  arra kényszerítik, hogy dolgozzon az ismert maffiózónak (Kevin Spacey), egy balul elsült rablást követően nem csak élete, de szerelme és a szabadsága is kockára kerül.

Nyomd, bébi, nyomd

2. A belső ember (Inside Man, 2006)

Dalton, a titokzatos figura kitalálja a tökéletes bankrablást, és több tucat ártatlan polgárt ejt túszul egy épületben. A belevaló zsarué, Frazieré  a feladata, hogy levezényelje a tárgyalást a bankrablóval, de ez korántsem megy zökkenőmentesen. Úgy tűnik, semmi sem az, aminek első pillantásra látszik. A felsőbb érdekeket képviselő Madaline megjelenése után a helyzet egyre kezelhetetlenebbé kezd válni.

A belső ember (Inside Man, 2006)

1. Ocean’s Eleven – Tripla vagy semmi (Ocean’s Eleven, 2001)

Három szabály van. Az első: senki ne sérüljön meg, a második: senkit ne érjen kár,a harmadik:  játssz úgy, mintha nem volna veszteni valód. Danny Ocean 24 órával feltételes szabadlábra helyezése után már készül a legújabb nagy dobására. Egy bokszmeccs éjszakáján Las Vegas három legnagyobb kaszinóját akarja kirabolni. Bandája válogatott fenegyerekekből áll, akik mind profik, és a pénzért bármire képesek. A tét 150 millió dollár – de többről szól ez az egész. A kaszinók tulajdonosa ugyanaz az ember, és ez az illető történetesen Ocean ex-feleségével jár.

Ocean's Eleven - Tripla vagy semmi (Ocean's Eleven, 2001)

Akkor és most: Így néznek ki ma a Vészhelyzet sztárjai

Nektek melyik a kedvencetek? Írd meg nekünk hozzászólásban, vagy Facebook oldalunkon kommentben!

(Történetek forrása)

//spencer//

Oldalak: 1 2 3 4


Article Tags: · · · · · · · · · · · · · · · · · ·