FILMEZZUNK.HU
14 ikonikus film, melynek főszerepét eredetileg másnak szánták

14 ikonikus film, melynek főszerepét eredetileg másnak szánták

18118

5. Ian McKellen, mint Dumbledore professzor (Harry Potter filmek)

14 ikonikus film, melynek főszerepét eredetileg másnak szánták

Ian McKellennek annak idején első körben ajánlották fel Albus Dumbledore szerepét, ám ő azt visszautasította, mondván, hogy korábban már volt varázsló (ő alakította Gandalfot A Gyűrűk Ura-filmekben – a szerk.), így nem él a lehetőséggel. Később ismét megkeresték a színészt a filmsorozat készítői Richard Harris (ő alakította Dumbledore-t az első két Potter-filmben) halála után, de másodjára sem akarta a szerepet.

6. John Travolta, mint Forrest Gump (Forrest Gump)

14 ikonikus film, melynek főszerepét eredetileg másnak szánták

John Travolta már elég nagy sztár volt, amikor kitalálták az Egyesült Államokban, hogy kéne egy Forrest Gump című filmet forgatni, nem is érdekelte a nehéz szerep. Felkérték hát rá Tom Hanks-et, aki ezzek az alakításávál vált igazán komolyan vehető színésszé.

7. Matt Damon, mint Avatar főszereplője

14 ikonikus film, melynek főszerepét eredetileg másnak szánták

Matt Damon elárulta, hogy James Cameron felkérte őt az Avatar főszerepére, de ő nemet mondott, mivel a forgatás ütközött a soron következő Bourne-filmje felvételeivel. Cameron azt mondta Damonnek, hogy ennek a filmnek nem kellesz te, ha nem vállalod, találok egy ismeretlen színészt, de ha vállalod, tiéd 10% a bevételből. Az Avatar végül 2,79 milliárd dolláros bevétellel zárt, egy akkor még ismeretlen színésszel (Sam Worthington) a főszerepben.

8. Dana Delaney, mint Carrie Bradshaw (Szex és New York)

14 ikonikus film, melynek főszerepét eredetileg másnak szánták

Ma már nehéz elképzelni mást ebben a szerepben, mint Sarah Jessica Parkert, akinek aztán négy Golden Globe-ot és két Emmy-díjat is hozott a széria. Más kérdés, hogy Delany után ő is hezitált, volt elég filmes és színházi munkája akkoriban.

Oldalak: 1 2 3 4


Article Tags: · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · ·